wtorek, 26 marca 2013

Śmieszne scenki :)

Dużo Beliebers dzwoniło do hotelu w którym był Justin o to kilka rozmów :



Belieber : Halo
Recepcjonista : Tak pozdrowie go od Ciebie

2

Belieber : Słucham
Recepcjonista : Belieber ?
Belieber : Tak
Recepcjonista : Pozdrowić go ?
Belieber : Tak 



Belieber : Dzień dobry czy mogłaby dać mi pani mojego chłopaka do telefonu bo nie wiem czy dotarł już do hotelu ? 
Recepcjonistka : A jak sie nazywa ?
Belieber : Justin Bieber 
Recepcjonistka : ... * rozłącza się *


4


Belieber : Dzień dobry  . Niech pan powie Justinowi że test ciążowy wyszedł pozytywny
Recepcjonista : *śmiech*
Belieber : On będzie ojcem czy ty to rozumiesz ?! 
Recepcjonista : * śmiech* * rozłącza się *



Belieber : Dzień dobry . Chciałabym zamówić pokój 
Recepcjonistka : Na kiedy i jaki ?
Belieber : Na dzisiaj , a gdzie mieszka Justin?
Recepjonistka *rozłącza się* 


6

Belieber : Czy Justin już dotarł do hotelu ?
Recepcjonistka : Nie udzielamy informacji * rozłącza sie*

7

Belieber : Słucham
Recepcjonista : Pozdrowić go ?
Belieber : to też
Recepcjonista : W takim razie o co chodzi?
Belieber : ja dzwonie do pana
Recepcjonista : Tak ? a w jakiej sprawie ? *śmiech*
Belieber : Ma pan sexowny głos 
Recepcjonista : * śmiech * Tak ? a twój słodki


8

Belieber : Czekam na ślub z ukochanym
Recepcjonista : Tak przekaże Justinowi
Belieber : Ale mi nie chodzi o Justina tylko o pana !
Recepcjonista : * śmiech*


9

Belieber : Na którym piętrze mieszka Justin bo nie wiem cyz mam wchodzić przez okno czy kanalizacją
Recepcjonistka:...*rozłącza się*


Z tego wynika że recepcjonista jest o wiele lepszy i milszy od recepcjonistki xd 

Pewna Belieber przed koncertem powiedziała do ochroniarza że chce wejść a on jej na to odpowiedział : Tak? a my wyjść xd hahhah okeeej 

Przed hotelem Justina Stało kilku hejterów naszych polskich dresów ( żal ) i niby tacy wielce odważni ale gdy zobaczyli policje to spierdzielili hahahha  ( powiedzenie się sprawdza : Kozak w necie pizda w świecie xd ) 

Wiecie że supportem na koncercie Juju była Honey ? Tak Polka xd 

Powstało wiele żartów na temat pobytu Jusa w polsce , te mnie rozwaliły :

1

Ktoś : Supportem na twoim koncercie będzie Honey
Justin : Co za kurwa miód mi będzie śpiewał ?

2

* Justin spóźnił się na koncert* i wchodzi ubrany w sandały i skarpety i z torbą z biedronki i mówi : Sory ale wyprzedasz dasz dasz była xd

3

Scooter : Justin za 5 minut zaczyna się koncert musimy wychodzić 
Justin : KOncert moze poczekać ale Trudnych spraw to ja sobie w USA nie obejrzę

4

* jest msza* wchodzicie a tam zamiast księdza jets Justin i mówi :
Justin : Niech SWAG będzie z wami
Wszyscy : I z Jerry'm twoim


  
a teraz #NieOJustinie taka tam moja mała przygoda z dnia Directionersi nie tylko :

1

wyglądam przez okno i widze trzy gołębie i nagle otwieram okno i się drę :
Keviny nie odlatujcie 
A tam mój sąsiad idzie i tylko taki poker face a ja odrazu zamykam okno i szybko pod parapet 



* jestem w sklepiku szkolnym*
Ja : Poproszę Horanka
Sprzedawczyni : Co ?
Ja : Horanka
Pani : Co ?
Ja: Horanka nooo !!
Pani : Góralka ?
Ja : NIE  -.- Horanka poproszę 
Pani : ... *cisza* * za chwilę mówi*  Góralka ?
Ja : Dobra niech już będzie 




*Jest dzień Directioners i ja go obchodze w szkole i moje przyjaciółki o tym wiedzą * , * jest matematyka* , *nagle jedna z nich podchodzi do tablicy i pisze 69 , pani się tak na nią gapi a Ona się drze : Natalia ! Natalia ! Zobacz! , Pani się już skapła o co chodzi ( wiecie chyba co to 69) i taki dziwny wyraz twarzy * ja później wszytko opowidam jej co to oznacza a ona czerwona i w śmiech

4

* Dzień Directioners* 
*Idę ulicą a tam nagle idzie kot*
Ja : * dre się * Pussy Cat 
a tam jakiś facet na ulicy i takiego facepalma robi xddd

 5 

25 marca - KOncert Justina
 * Dowiaduję się że mówią o Juju w tv* 
* Ja szybko biegnę po schodach i już miałam wchodzic do pokoju ale nagle tak przed drzwiami upadłam * *zanimi się podniosłam juz nic o nim nie mówili* -.- 



25 Marca - Koncert Juju w Polsce

* siedzę smutna w pokoju i włączam twicama na żywo * 
* nagle usłyszałam jak Justin mówi SWAG SWAG SWAG i spadłam z krzesła i prawie zemdlałam* 


Okej to wystarczy na dzisiaj tych przeżyć . Czekajcie na kolejną część Imagina Harry+Niall , który pojawi sie jutro .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz